Przewrotnie

Od kilku dni zachwycam się pogodą. Lubię taką zimę. Kiedy świeci słońce, nie przeszkadzają mi nawet 15-sto stopniowe mrozy. Przypominają mi się czasy mojego dzieciństwa...

Wprawdzie za zimno jest na spacery z dziećmi ale rekompensujemy sobie to stojąc w oknie i pozwalając by ciepłe promyki słońca ogrzewały nasze buzie. Słońce dodaje energii i przywraca uśmiech.

To nic, że akumulator w moim samochodzie zbuntował się i odmówił - w tak mroźne dni - dalszej współpracy, przecież i tak rzadko teraz wychodzę z domu. A wszystko za sprawą Toli, która jest wielką fanką moich cyców i nie lubi, gdy znikają jej z pola widzenia:) A jeśli już uda mi się "wyskoczyć" na chwilkę, to cieszę się, że wreszcie mam okazję założyć ciepłe skarpety, szalik, czapkę i rękawice, które leżały bezużytecznie, ziewając z nudów przez całą zimę.

Czy mi nie tęskno za wiosną ? - spytacie.
Ależ tęęęęskno. I to jak!

Ale mam już dość szarych, pochmurnych i nijakich dni, których tak wiele było tej zimy. A i marzec lubi być kapryśny i deszczowy, dlatego tak cieszy mnie to słońce, które stawia na nogi i nastraja pozytywnie  do życia. I do póki świeci, wybaczam nawet te drakońskie mrozy. Zresztą, ma to swój urok, a i pomorze wytępić kleszcze i inne paskudztwo. 


 Widok z okna, z mojej byłej pracy

 Widok z okna naszego nowego domu, którego urządzanie powoli dobiega końca:)


 Pozdrawiam Was ciepło:)

Share this:

JOIN CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Faktycznie zima jest teraz piękna, choć mroźna, ale wiosna mogłaby się pospieszyć :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny widok z domu no i możesz nacieszyć się śniegiem, którego u mnie brak. Szkoda, ze nic nie popadało, bo przy takim mrozie to utrzymałby się na dłużej.
    Dlatego ja też już tęsknię za wiosną.
    Ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam taką białą i słoneczną zimę :) O ile nie ma mroźnego wiatru zniosę wszystko co będzie na minusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zimowe zdjęcia :) U mnie ostatnie dni były też bardzo mroźne i ze śniegiem. Jednak czekam z utęsknieniem na wiosnę. Zima trwa dla mnie za długo, a w tym roku to już szczególnie.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zima za oknem, u nas mrozi porządnie ale śniegu jest bardzo mało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!!! Wspaniałe zimowe klimaty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Ja cierpliwie czekam na wiosnę . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że notatka była pisana jeszcze w trakcie mrozów, bo obecnie jest prześiczna pogoda i już trzeci dzień pod rząd jestem z roczną córką ponad 2h na spacerze ;) p.s. śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. juz mam powoli kokretnie dosc, a konca nie widac, oby wiosna przyszla niedlugo

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i wybaczcie, że - wyjątkowo - nie odpisuję każdemu z osobna. Pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, dla Ciebie i twoich bliskich zdrowych i radosnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych, przepełnionych miłością i dużą dawką uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już prawie wiosna, będzie kolorowo i świeżo :) Widok za oknem z domku macie bardzo ładny. Sama natura :)

    OdpowiedzUsuń